Verse bloemen
24/7 Bereikbaar
Snelle levering
Veilig afrekenen

Retourneren

Wil jij een product retourneren? Dat kan! Via bijgaand formulier kan jij jouw product retourneren.

Zie hieronder de retourvoorwaarden en meest gestelde vragen inzake het retourneren:

Herroepingsrecht.

Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling, je item retour zenden (Wettelijke herroepingsrecht).

Moet ik betalen voor het retourneren van mijn pakketje?

Ja, het retourneren van jouw pakketje is op eigen kosten.

Wat moet ik doen om mijn item retour te sturen?

  1. Zorg dat je jouw ordernummer en artikelnummer bij de hand hebt.
  2. Vul bijgaande retourformulier volledig in;
  3. Pak de producten in originele staat en verpakking in een doos
  4. Plaats het ingevulde retourformulier in de doos
  5. Plak het meegeleverde retourlabel goed zichtbaar op de doos
  6. Breng je pakje naar een officieel punt.
  7. Vraag om een track & trace code. Je bent namelijk zelf verantwoordelijk voor het retourneren van je items!

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Na ontvangst van jouw pakketje, zal jouw pakketje direct nagekeken worden en het bedrag binnen 14 dagen aan jou geretourneerd worden.

Zijn de 14 dagen verstreken en heb jij het desbetreffende bedrag nog niet retour ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice, zodat we dit voor jou uit kunnen zoeken!

Dit kun je niet retourneren:

  • Cadeaubonnen en – kaarten;
  • Vouchers;
  • Artikelen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet retour mogen (waarvan de verzegeling is verbroken);
  • Artikelen met gebruikerssporen zoals kleding en schoenen (artikel mag niet gedragen zijn, het label moet er nog aan zitten);
  • Verzegelde producten waarvan de Koper de zegel heeft verbroken;
  • Producten die met instemming van de koper al binnen de bedenktijd geleverd worden;
  • Echte bloemen, planten en kerstbomen;
  • Producten van persoonlijke aard;
  • Producten op maat gemaakt;
  • Producten die snel kunnen bederven of verouderen;

Het herroepingsrecht is niet van toepassing voor zover de aard van het Product zich daartegen verzet. Indien de Producten betrekking hebben op hygiëne (bijvoorbeeld ondergoed, mondkapjes, etc.), Producten waarvan de verzegeling is verbroken, Producten die snel kunnen bederven of verouderen (bijvoorbeeld etens- en drinkenswaren, ballonnen, bloemen, etc.) kunnen vanwege hun aard niet worden teruggezonden. Deze Producten kunnen daarom niet worden teruggestuurd met een beroep op het herroepingsrecht.

Kan ik alles in één keer retourneren?

Zijn alle artikelen van dezelfde verkoper? Dan kan alles in 1 doos, lekker efficiënt. Meerdere retouradressen? Meld dan elk artikel apart aan en verstuur ze los van elkaar in een aparte doos, met elk een eigen verzendlabel.

Wat is het retouradres?

Je krijgt vanzelf het juiste retouradres voor jouw artikel tijdens je retourmelding. We hebben namelijk meerdere adressen en op deze manier krijg je altijd automatisch het juiste adres. Zo hoef jij nooit te zoeken.

Beschadigd of defect artikel ontvangen?

We vinden het erg vervelend dat je je artikel defect hebt ontvangen.
Neem zo snel mogelijk na ontvangst contact op met de klantenservice, zodat dit zo spoedig mogelijk opgelost kan worden.