Verse bloemen
24/7 Bereikbaar
Snelle levering
Veilig afrekenen

Veelgestelde vragen

Wat is Verrasjevriend/verrasjevriendin?
Wij zijn een platform waarop we consumenten helpen met het vinden van leuke cadeaus of uitjes. Het probleem om nu weer eens een leuk cadeau voor je vriend of vriendin te vinden, op te lossen  door leuke originele en aantrekkelijk geprijsde producten/uitjes aan te bieden bij jou uit de buurt.

Wat houden onze cadeaus/uitjes in?
Wij selecteren bedrijven op kwalitatieve betaalbare producten/uitjes die wij op onze website aanbieden.

Zijn alle prijzen inclusief btw?

Ja, al onze genoemde prijzen op de website zijn inclusief btw.

Waar kan ik terecht met een klacht?
Klachten kun je melden op onze klantenservice pagina.
Wij streven er naar om binnen 2 werkdagen inhoudelijk te reageren op je klacht.
Heb je een item ontvangen die niet aan de juiste kwaliteit voldoet? En twijfel je of dit onder de garantie valt? Stuur dan een bericht naar onze klantenservice met als

Vermeld hierbij de volgende gegevens:

  • Jouw klacht
  • Je ordernummer
  • Een foto van het item/de klacht

Onze klantenservice zoekt vervolgens zo snel mogelijk naar een passende oplossing.

*LET OP: klachten en/of garantie-aanvragen die niet zijn aangemeld bij onze klantenservice én zonder enige correspondentie naar het retouradres worden gestuurd, worden niet in behandeling genomen!

Hoe kan ik  de klantenservice bereiken?
Je kunt onze klantenservice bereiken via de mail (klantenservice@verrasjevriend.nl), Facebook messenger, Instagram of via onze klantenservice pagina.
Wij doen ons uiterste best om jouw vraag binnen twee werkdagen te beantwoorden.
Wij werken van oud naar nieuw, waardoor je altijd reactie ontvangt op jouw bericht. Gelieve niet via al onze beschikbare kanalen meerdere berichten verzenden.

Kortingscodes
Kortingscodes zijn geldig op de gehele website, tenzij dit anders staat aangegeven. Per bestelling is het mogelijk om 1 kortingscode te gebruiken. Heb je besteld, maar ben je vergeten je kortingscode in te vullen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?
Om jezelf aan te melden voor onze nieuwsbrief vul je onderaan de website onder het kopje ‘’Leuke verrassing in jou mailbox’’ jouw e-mailadres in. Jouw inschrijving is pas compleet nadat je op de bevestigingslink in de e-mail hebt geklikt.

Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
Als je geen nieuwsbrieven meer wenst te ontvangen, dan kun je je meteen afmelden voor deze e-mail via nieuwsbrieven@verrasjevriend.nl.

Hoe bestel ik een product of voucher?
In 3 eenvoudige stappen:

  1. Leg een artikel in je winkelwagentje en ga naar bestellen.
  2. Controleer en regel je bestelling. Denk aan juiste adresgegevens.
  3. Rond af door te betalen. Dat kan met een cadeaubon, iDEAL of, indien aangeboden, via achteraf betalen.

Wat is de levertijd?
Product:
1 a 2 dagen.
Mocht dit anders zijn, dan wordt dit aangegeven bij de beschrijving van het product.

Voucher/uitje:
Ontvang je na afronding van de bestelling in het opgegeven mail adres binnen 24 uur.

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Nee dit is niet mogelijk.

Product naar het buitenland versturen?
Dat kan. Je kunt elk gewenst adres invullen in de bestelprocedure. Houd rekening met een levertijd van 2 tot 7 werkdagen een bestemming binnen Europa en 3 tot 18 werkdagen buiten Europa.

Verzendkosten België of Duitsland:
Bestel je voor € 75,00 of meer? Dan verzenden wij jouw nieuwe items gratis! Voor bestellingen onder de € 75,00 wordt € 7,95 verzendkosten gerekend.

Kan ik mijn bestelde item nog omwisselen voor een ander item?
Nee, door onze snelle verzending is dit in principe niet mogelijk. Uiteraard kun je altijd even contact opnemen met onze klantenservice. Mocht je bestelling nog niet verzonden zijn en mocht het gewenste item nog niet op voorraad zijn, gaan we ons best doen om de items nog voor jou om te wisselen.

Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren?
Na het plaatsen van jouw bestelling is het niet meer mogelijk dit online te wijzigen of te annuleren, wel heb je het recht het pakket bij aflevering te weigeren en dit retour afzender te sturen.

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?
Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.
Als je meer dan 45 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account, neem dan contact op met de klantenservice.

Hoe kan ik betalen?
Bestellingen kunnen betaald worden via IDEAL, Klarna en Paypal.

Hoe kan ik mijn factuur raadplegen?
We bewaren je factuur online in je account. Zo kun je een factuur gemakkelijk raadplegen en printen zo vaak je wilt.

Herroepingsrecht.
Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling, je item retour zenden (Wettelijke herroepingsrecht).

Moet ik betalen voor het retourneren van mijn pakketje?
Ja, het retourneren van jouw pakketje is op eigen kosten.

Wat moet ik doen om mijn item retour te sturen?

  1. Zorg dat je jouw ordernummer en artikelnummer bij de hand hebt.
  2. Meld je retour aan via deze link
  3. Je krijgt automatisch een antwoord na het invullen van het formulier met de verdere instructies.
  4. Gebruik ons retourlabel voor een snelle afhandeling.
  5. Breng je pakje naar een officieel punt.
  6. Vraag om een track & trace code. Je bent namelijk zelf verantwoordelijk voor het retourneren van je items!

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?
Na ontvangst van jouw pakketje, zal jouw pakketje direct nagekeken worden en het bedrag binnen 14 dagen aan jou geretourneerd worden.

Zijn de 14 dagen verstreken en heb jij het desbetreffende bedrag nog niet retour ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice, zodat we dit voor jou uit kunnen zoeken!

Dit kun je niet retourneren:

  • Cadeaubonnen en – kaarten;
  • Vouchers;
  • Artikelen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet retour mogen (waarvan de verzegeling is verbroken);
  • Artikelen met gebruikerssporen zoals kleding en schoenen (artikel mag niet gedragen zijn, het label moet er nog aan zitten);
  • Verzegelde producten waarvan de Koper de zegel heeft verbroken;
  • Producten die met instemming van de koper al binnen de bedenktijd geleverd worden;
  • Echte bloemen, planten en kerstbomen;
  • Producten van persoonlijke aard;
  • Producten op maat gemaakt;
  • Producten die snel kunnen bederven of verouderen;

Het herroepingsrecht is niet van toepassing voor zover de aard van het Product zich daartegen verzet. Indien de Producten betrekking hebben op hygiëne (bijvoorbeeld ondergoed, mondkapjes, etc.), Producten waarvan de verzegeling is verbroken, Producten die snel kunnen bederven of verouderen (bijvoorbeeld etens- en drinkenswaren, ballonnen, bloemen, etc.) kunnen vanwege hun aard niet worden teruggezonden. Deze Producten kunnen daarom niet worden teruggestuurd met een beroep op het herroepingsrecht.

Kan ik alles in één keer retourneren?
Zijn alle artikelen van dezelfde verkoper? Dan kan alles in 1 doos, lekker efficiënt. Meerdere retouradressen? Meld dan elk artikel apart aan en verstuur ze los van elkaar in een aparte doos, met elk een eigen verzendlabel.

Wat is het retouradres?
Je krijgt vanzelf het juiste retouradres voor jouw artikel tijdens je retourmelding. We hebben namelijk meerdere adressen en op deze manier krijg je altijd automatisch het juiste adres. Zo hoef jij nooit te zoeken.

Beschadigd of defect artikel ontvangen?
We vinden het erg vervelend dat je je artikel defect hebt ontvangen.
Neem zo snel mogelijk na ontvangst contact op met de klantenservice, zodat dit zo spoedig mogelijk opgelost kan worden.

Hoelang geldt de garantie?
Dat hangt van het artikel af. De garantie die wij je bieden, is wettelijk vastgelegd en is afgestemd op de verwachte levensduur van een artikel.

Wat is het garantiebewijs van mijn artikel?
Je factuur of aankoopbewijs is ook meteen je garantiebewijs. Je factuur bewaren we in je account, bij de bestelling. Zo raak je die nooit meer kwijt.

Hoelang zijn de vouchers geldig?
De geldigheidsduur staat aangegeven op de voucher.
Indien de voucher niet is ingewisseld binnen de geldigheidsperiode, vervalt de Voucher automatisch en kan deze niet meer worden ingewisseld. Zowel Verrasjevriend(in) als de leverancier zijn niet verantwoordelijk, nog aansprakelijk voor het vervallen van de Voucher.

Hoe weet ik welke data beschikbaar zijn?
Alle gegevens om te kunnen reserveren worden vermeld op de Voucher. De ontvanger kan dus zelf een datum reserveren bij de aanbieder.

Hoe kan de ontvanger reserveren?
Op de voucher worden alle gegevens die je nodig hebt om te reserveren vermeld. Aan de hand van die gegevens kan de houder van de voucher zelf reserveren.

Voor hoeveel personen is de Voucher geldig?
Bij de prijs van het uitje wordt altijd aangegeven of dit per persoon is of voor 2 personen. Is het uitje per persoon maar wil je het graag met 2 personen (of meer) gaan doen? Dan kun je gewoon meerdere vouchers bestellen.

Kan ik mijn Voucher aan iemand anders geven?
Ja dat kan, de Vouchers zijn niet naamsgebonden.

Wat als de voucher kwijt is?
Vouchers worden eenmalig uitgegeven. Verrasjevriend(in) is dan ook niet verantwoordelijk voor verlies of diefstal van vouchers.

Wanneer ontvang ik mijn voucher?
De Voucher ontvang je binnen 24 uur na bestelling in je mailbox.

Hoe meld ik mij aan?
Leuk dat je je bij ons wilt aanmelden! Rechts boven aan de pagina staat inloggen, klik daarop en dan zie je registreren staan.

Waar kan ik inloggen?
Rechtsboven aan de pagina staat inloggen.

Wachtwoord vergeten.
Geen probleem kan gebeuren!
Om jouw privacy te beschermen, kunnen wij jouw wachtwoord niet inzien. Daarom moet je zelf een nieuw wachtwoord aanmaken.
Als je op inloggen drukt zie je wachtwoord vergeten staan, klik hierop en vul het e-mailadres in waarmee je staat ingeschreven. Je ontvangt dan een e-mail met daarin een link. Als je op de link klinkt kan je zelf een nieuw wachtwoord kiezen.